Çok şükür bize de nasip oldu yazmak. Evimin 2. Cennet kokusu doğdu çok şükür. Bir de 4 yaşında abimiz var. 9 ay çok şükür güzel geçti sadece çok uyukluyorduk.oturduğum yerden sürekli uyumak geliyordu. Son aylarda idrar yollarında enfeksiyon vardı o biraz zorlayıcı oldu. 36. Haftada ise suyumuz da artma oldu. Son 20 gün önce inanılmaz öksürük başladı bnde geçsin diye pekmezle bal çok yedim sanırım ondan dolayı yükseldi takip altında tuttu doktorum.anlamlı olsun diye 3 marta günü alalım dedik erken olur diye doktorum birkaç gün daha bekletti. Çok şükür 9mart sabah 11.30 a randevu aldık.daha önce yaşamama rağmen garip bi duyduydu.çok heyecan ve stres yaptım. Sabahı zor ettim.nst bağlandı, damar yolu açıldı derken saatim geldi. Ağlamamak için kendimi zor tuttum.eşimle oğlumu gördükçe ağlamak geliyordu içimden.sonra içeri aldılar.anestezi uzmanı geldi. Bi süre uyuşmadı belim. O biraz korkuttu açıkçası. Sonra uyuşmaya başladı hemen yatırıp sonda taktılar.ben biraz fenalaştım midem bulandı öksürük tuttu. Biraz kustum. Birden kulaklarıma bişey oldu duymamaya başladı sanki. Sonra baktım ağlama sesi.🥲kızım doğmuş tu hangi ara oldu çok şaşırdım. Gözleri açık doğmuş doktorum dedi.😄bana gösterdi. İçim kıpır kıpır. Resim çekmelerini çok isterdim ama yasak deyip çekmediler😔üzüldüm açıkçası😔neyse bebeğim havluya sarıp yanağıma koydu. O kadar minik güzeldi ki. Allahım isteyen hak eden herkese nasip etsin inşallah🤲sonra beni diktiler. Gözetim altında tuttular. Aklımda bebeğimde eşimde oğlumda kaldı. O 20 dakika geçmedi sanki. Acaba gördüler mi iyi mi bebeğim nereye götürdüler diye düşünüp durdum🥹sonra ameliyathanenin kapısına geldim kapı açıldı eşimi gördüm ağladım oğlumda dışarda beni beklemişler. Bebeğimizi gördün mü çok küçük dedim. Aynı sana benziyor dedi eşim🥰canım eşim asla hakkını ödeyemem. O da çok stres yaşadı.hep yanımdaydı.Rabbim bin kat razı olsun eşimden.Allahım yokluğunu göstermesin.bundan sonra 4 kişilik çekirdek aile olduk halen inanamıyorum. Rüya gibi geliyor🥹ameliyat sonrası 7saat hiç birşey yedirmediler. Sonra az bişey yedikten sonra yürüttüler aslında zor olmadı. Ama öksürük beni mahvetti. Hele ağrı kesici hap içerken birden boğazımda kaldı. Ölüyorum sandım dikişlerim öyle. Ağrıdı ki ağlamaktan helak oldum resmen.hemen kalçadan iğne istedim yaptılar da rahatladım. Süt meselesine gelirsek . Daha tam gelmedi ama doyurcak kadar yetiyor sanırım. Uyku konusunda sıkıntılıyız sadece gündüz uyuyor gece ağlıyor. Hep benim veya babasının kucağında durmak istiyor🥰sevinsmmi üzülsmmi bilemedim açıkçası😅yatağa yatırır yatırmaz ağlıyor şu anda da öyle. İnşallah düzelir. Anın tadını çıkarın nasıl olcak bitcek derken 5 gün olmuş bile🥰sadece halen wc çıkamadım sanki içerde düğüm oldu bağırsaklar. Onu da halledersem daha iyi olucam. Rabbim dileyen herkese nasip etsin🥰ben kız annesi olmayı çok istedim çok 🤲 📿 dua ettim. Yeterki gönülden isteyin Rabbim kabul eder🤲biz muradımıza erdik darısı tüm bu murad-ı bekleyenlere🤲♥️🙏🏼