mysakfn Bebek arabası konusunda travel sistem ve kabin boy konusunda çok kararsız kaldım herkes pusetli alma kullanışsız diyor sizler ne tavsiye edersiniz
Meliyyke mysakfn kim o kullanışsız diyenler merak ettim. Biz kanz d-go aldık travel sistem ve en çok oto koltuğu işimize yarıyor. Çok da kullanışlı tavsiye ederim
Bgmz Ben stokke aldım ama 2.el. Eve getirene kadar sürüş performansı harikaydı. Henüz bebeğim doğmadı puseti tecrübe edemedim :)
Tulay617_ tabiki kabin boy. travel çok ağır bebeğinizle yalnız bir yere çıkmak istediğinizde cıkamıyorsunuz malesef