Selinaksu91 merhaba, ilaçlar özel olduğu için rapor çıkartılınca biraz daha uyguna alınıyor ve sürekli kullanmanız gereken ilaç ve iğne olunca işe yarıyor, bende mesela kan pıhtılaşması var 9 ay iğne kullanmam gerekebilir, bunun için kadın doğumdan rapor çıkarttırdığımda daha uyguna alabiliyorum ☺️