SemaTopal grip olmamak için dünyanın meyvesini yedim ıhlamurunu içtim banamısın demedi.eşim 10 gün grip gezdi geçmedi bana o iyileşti 10 gün sonra ben grip oldum.ne yaparsan yap olacağı varsa oluyorsun.30 +1 deyim öksürürken karnıma sancı giriyor. senin bu sıkıntın olmayacak en azından.Geçmiş olsun çok yakalanmadan atlatırsın inşallah