mjgnylmz-21 Coksacma olcak ama prilam attigim gunler uykumdas sucriyorum nefes alaiyorum hatrlamiorumda ilacin etkisimi heryerim sanki uuuduj
symag mjgnylmz-21 doktoruna şöyle yada kullanma. Bana çok iyi geliyor hayatım normale döndü. Çok kötüydüm yoksa. Biraz uyku yapıyor gün içinde bende sadece.
PrensinAnnesi61 mjgnylmz-21 Ben de dün gece içmiştim annemde kalıyorum kardeşim bi ara uyanmış bana bakmış ellerini parmaklarını oynatıyordun uyurken dedi herhalde bende kabus görüyordum ama hatırlamıyorum 🧐
mjgnylmz-21 symag bilmiorum biraz aradtrdim uyusukluk kabuslar yan etkisiymiss zorda olmadikca kulanmicam artik