Tugba_23 Kızlar 2.doğumu yapcam aşırı sancım var ama açılma yok hastanede yatış verdiler ama ben yatışı kabul etmedim çünkü çok fazla gelip gidip bakıyorlar alttan ,eve geldim sancı çekiyorum açılma için napaym
1anne2bebek__ Tugba_23 inşallah çabuk olur açılmanız. Hep 2. Doğum daha kolay açılır daha kolay olur derlerdi bi tırsmadım değil 🤯