Umman_16 Merhabalar doğum yaptım fakat yapmamışım gibi karnımda şişlik var. Sizdede aynı durum oldu mu geçen sene doğum yaptım ama bu 2. Doğumum hatırlayamadım yakın zamanda deneyim yaşayan annelerin yorumlarını bekliyorum :)