Yagmurben 7 +4 üm idrar yolu enfeksiyonu çıktı . Doktor çok yok dedi ama sizin de başınıza geldi mi ? Çok olsa bebeğe bi zararı olur mu ? Artar diye korkuyorum. Suyu çok içmeye çalışıyorum.
Mihsu Yagmurben benim rutinimde idrar yolu enfeksiyonu, kendi tuvaletim dışında kullanmamaya evime biri gelip gidince temizlememe iç çamaşırıma o kadar dikkat etmeme rağmen karı koca gibiyizdir enfeksiyon ile nedense ama bir zararı yoktur fitil vs vermediyse az dediyse endişe etmenize gerek yok
PrensinAnnesi61 Yagmurben İdrarımı yapmadan önce bir ağrı hissedip wc gidiyordum çok tuttum sanıyordum yaparken da alt karnım hafif ağrıyordu belim de ağrıyor doktora 1 hafta önce söyledim idrar istedi bugün çıkmış sonucu lökosit 0-5 olması lazımken 16 çıkmış sabah doktora gidiyorum bakalım ne ilaç vericek umarım iyileşirim de gider bu ağrı. Yanma vs. yok allahtan
Yeniannis_ Bol bol su iç , idrar renginde bile fark ediyor Bende enfeksiyon yok ama suyla ilgisi olduğu kesin Koyu gördüğünüzde daha da su için açın renk olasaya kadar Ben öyle kontrol ediyorum
Yeniannis_ Yagmurben 30 dk 1 saatte bir için mide bulantısı olsa da bence zorlayın biraz kendinizi Ama evet riskli bi şey yok demekki evham yapma 🤍 olsaydı ilaç verirdi
Mihsu Yagmurben doktor da aynısını dedi bana artık dedi yeter bu kadar dikkat etme ama ne yapayım kızım da öyle mesela öyle bir yere dokundu dışarda kolonya sıkılacak hemen kocamı da alıştırdım kızımızın gözünün üzerindeyiz böyle temas ettiği anda temizleriz ağzına götürmesin diye eşimde mikroptan inanılmaz korkar kızı konusunda enfeksiyon kapmasın diye
Yeniannis_ Yagmurben inşallah tamamen geçer tekrarlamaz , su konusunu takip ederseniz cok iyi olur geçmiş olsun💙