Kızlar 1-2 saattir karnımın üst tarafından içeride bebek gerinir gibi kasılmalar hissediyorum ve nefesimi kesiyor rahatsız edici oluyor. Doktorum doğum sancısı göbeğinin üstünden gelir demişti ama ağrı değil değişik bi kasılma hibi canım yanmıyor ama rahatsız ediyor nefesimi kesiyor. Duşa girdim duşta da devam etti. Sizce doğum sancısı mı? Bir de karnımın altında batma hissediyordum ama o geçti.