Gjo Merhaba hanimlar ilk defa yazıyorum dün doktora gittim kesemde 2 buçuk cm açılma olusmus yasayan varmı bilgi verin çok merak ediyorum
beyzacmvrc Gjo yat dinlen sürekli canım bişey olmaz inşallah korkma farklı bı doktora daha gtseydn kesede yırtık olsa sızıntı şeklinde bile su gelir yani bence bilmiyorum