Merhaba anneler, ikinci gebeliğim 4 aylık hamileyim ilk doğumum kordon kısalığı ve omuza kordon dolaşmasından dolayı sezaryen oldu, şimdi normal istiyorum, kordon kısalığı diye bişey duydunuz sebebi hakkında bi bilginiz var mı? Kendimi kasmakla alakası olabilir mi? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ (kendimi kasmak derken normal hayatımda hep olan bi sıkıntım sıkıyorum karnımı hani böyle zayıf görünmek için sıkarsın ya çok acayip derece içime çekmek değilde beni rahatsız edecek kadar az farkettiğimde salınca rahatlıyorum yani ama bu hep istemsizce yapıyorum)