Merhaba bayanlar. Ben geçen hafta hastaneye gittiğimde bebeğimde su oranının çok fazla olduğunu söylediler farklı bölümde başka doktora yönlendirildim bu hafta da o doktorun kontrolüne göre su oranı tam düzeyde yükselmemesi için diyet verdi meyveyi falan yasakladı şeker oranını düşürebilmek adına verdiği sonuç kağıdında obezite tarzında bişey yazıyor. Gecen hafta bebek 1400 bu hafta 1800 kilo cıktı ama benım kılomda herhangi bi artış olmadı. Bu sizce normal mi yaşayanınız varmı başka bi doktorla tekrar mı kontrole gidiyim tavsiyeleriniz benim için çok önemli