Minikmucizelisam gebelik kursuna gitmeyi deneseniz ben de de bir cok düşükten sonra sürekli kurtaj yaptıkları için olmuştu. Şimdi kendimi kasmiyorum. Psikolojik destekte aldim… bir deneyin isterseniz. Ben zorunlu sezeryan olacağım fakat normal doğurmayi çok isterdim