Pamuk Kızlar senelerdir denemediğim fondöten kalmadı,gözaltılarım çok mor ve esmere yakınım kapatamıyorum Bi türlü gozaltlarimi falan .. Yokmu şöyle gerçekten yoğun Bi fondöten.? Loreal,maybelinne, flormar vs vs çok markalar dediler aldim hiç yoğun değil?
Zumzugukodummuzzingillatirim Pamuk mat bitiş parlak bitiş nasıl bir şey arıyorsun ve fiyat aralığın ne?
Summerwine Pamuk fondötenden ziyade oraya ayrı kapatıcı kullanırsanız daha çok işe yarar.Fondoten göz altlarını kapatmakta yetersiz kalıyor cunku
Sug1 Pamuk fondötenle göz altınızı kapattığınızda istediğiniz sonucu alamazsınız. Mac pro longwear concealerı şiddetle öneririm, göz altı morluklarını en güzel kapatan concealer🫶🏻
Pamuk Zumzugukodummuzzingillatirim 500 tlye kadar sıkıntı yok mat bitiş parlak bitişte sorun degil😊yeterki beni kapatsin😄 Esmere yakınım ya bide cilt rengime uyani seçemiyorum. Mağazalara gidiyorum denettiriyorlar bayılıyorum.. Eve geliyorum paket açınca fos çıkıyor. Bence testerler ile paketler farklı hep aynı sorun.
ysmnprltn Pamuk yok kız akışkan değil krem bazlı. Göz altlarım için aldım çok da bereketli sür sür bitmiyo. Yorumlarına falan bi bak istersen ben beyaz tenliyim 1 numara aldım.
Pamuk ysmnprltn çok sağol canim Bi araştırayım. Fondöten altı üstü denilsede çok büyük problem bulamayinca
ysmnprltn Pamuk valla ben hiç fondöten kullanmam ama sırf göz altım icin bunu aldım doğal görünüyo. Mesela bunu sür yüzüne başka bi şey sürme bi rimel bi ruj al sana makyaj😂
alitalia Pamuk L’Oreal likit kapatıcı kullanıyorum çok memnunum fondöten kullanmıyorum genelde. Günlükte de Maybelline kullanıyorum kapatıcı olarak. Skinfood da çok iyi kapatıyor özel günlerde de onu kullanıyorum
Pamuk ysmnprltn ya inan gözaltılarım koyu olmasa nefret ediyorum fondöten den falan.. Gözaltı ışık dolgusu yaptırmak istiyorum çok kişi fayda etmiyor diyor kararsizim
Pamuk Pengu narsta aldim orda denedik falan evde paket açtım sariymis rengi yüzüm altın suyuna batırılmış gibi oldu🤣
Gamzecimm Pamuk benim de bu şekilde göz altlarım koyu renk bi kapatıcı kullanıp kendi tonumda fondöten kullanıp sabitliyorum bu şekilde grilesmeden kapanıyor