Aysegul34_16
Kızlar allhın izniyle bu ay hamile kalmak istiyourum am aaklıma. Birşey takıldı şimdi bneım geçen hafta adetim bitti 5 gün sürdü. Ayın 15 gibi yumurtlama tarihi gösteriyor biz tam ayın ortasında yumurtlama oluyorsa hamile kalıyorsan 2 hafta sonra adet olmamız gerekiyor. Hadi bir haftası geçti diyelim 3 haftalık oluyor ama biz test yapınca 5 haftalık yada 4 haftalık giib oluyor nasıl oluyor o iş. Bn anlıyamadım 😂🤣🤣🤣
Aysegul34_16
Mrtgn
Son adetinin başladığı günden itibaren sayılıyor çünkü
Neroizm
Cunku dollendigi tarih degil yumurta urettigimiz tarih baz aliniyor. O da kesin olmamakla birlikte adetinizin ilk gunu sayiliyor. Yani yumurta dollenmese de bebek olusmus sayiliyor. Umarim aciklayabilmisimdir.