Yeniannis_ Tugceee95 evet çok şükür🤲🏻 özellikle sola dönüp yattığımda sayesinde uyuyamıyorum😂 bide sıkıştırıyorum psikolojisi var
Silaaa_2 Tugceee95 30cu haftaya girmek üzereyim tatlım ❤ benim oğluşumda çok hareketli sürekli yerinde durmuyor geziniyor tekme atıyor 😊🤲❤ özellikle geceleri çok hareketli gece kuşum benim 💙🤭🥰
Eda6 Tugceee95 Ben 30dayim ve sol kasık tarafımda pıt pıt pıt sürekli kalp atışı gibi bı şey oluyo ne olduğunu bı türlü anlamıyorum🤔
Tugceee95 Yeniannis_ Dimi benmki sabahın köründe bı baslıyor aksam daha bu saat hala aynı masallah bende sola yatıyorum dedgınız gıbı tam cevırmıyorum kendımı 🙈😅
Yeniannis_ Tugceee95 bi doktor youtube sayfasında parti veriyor siz sola dönünce sıkıştırmıyorsunuz diyordu Hakkını veriyor ya😂😂
cauuv1 Tugceee95 aynı bizzz sabah bi baslıyor geceye kadar durmuyo hatta beni uykudan uyandırıyo kendi ne zaman uyuyor bilmiyorum😂😂
Tugceee95 Yeniannis_ hahah evet sol iyi oldugunu soyledkleri için mecbur oraya donuk yatıyoruz alıştık artık uyuşa uyuşa😅 kuduruklar ya resmen masallah nazar degmesin dogunca yandık sanki😆
alparslansmother Benimde gece yatarken ve sabah 5-6 gibi yapiyor oglen uyuyor herhalde fazla duymuyorum
Tugceee95 alparslansmother ben hıssetmeye basladgmdan beri felaket hareketli masallah cıkıcak nerdeyse o derece kıpır kıpır😆
Tugceee95 Silaaa_2 masallah saglıcakla gelsınler 😍 nazar degmesin cocuklarımıza 🧿 cok guzel bı duygu gercekten hıssetmek bıraz fazla kuduruklar ama olsun 🙈
Tugceee95 cauuv1 hahsha masallah🧿 inan bu soruyu kendime bende soruyorum aman beni uyanık bulmasın yemek yeme kısmını zsten saymıyorum bıle 😅
cauuv1 Tugceee95 offf yemekten sonra felaket aynen aman masallah masallah hareket etmemesindense kıpır kıpır olmaları daha iyii🥰🥰🤲
Tugceee95 Yeniannis_ evet en azından hareketlı olunca suphelnmıyotum ıyı oldugundan emın oluyorm o yuzden sorun yok😅🙈
Havva21 28+1 benim de oğlum çok hareketli maşallah 🤣 doğduğun da mı gerçekten böyle oluyor merak ettim doğrusu 😊
Tugceee95 Eda6 hımm hıckırık falan olablr mi acaba benmki suan bıldıgın tekme atıyor sagda solda yukarda ortada karısık😀