Fatmisko Ay evet ya ben eskiden üşütmekten bu kadar etkilenen bi insan değildim. Terliksiz gezerdim evin içinde ve sürekli babet çorabı giyerdim. Dışarı çıkarken hava soğuk olsa bile bilek boy pantolon giyerdim yada etek. Üşüsem bile bu kadar etkilenmezdim. Doğumdan sonra biraz üşütsem karnım davul gibi oluyo, dikişlerim sızlıyo 😔 ve resmen sezaryen doğumdan sonra bütün bedenim güçsüzleşti çok tuhaf..