18 haftalikken gelmeye basladi arada bi ciddi anlamda baya bi akiyo ölçu olarak cay bardaginin ceyregi kadar akiyo atletim baya bi islaniyo bi kac kez yatakta ustune yatmisim yatak carsafi baya bi islanmisti… Gercekten bazilarinda oluyormus aslinda sevinmek lazim bu duruma dogumdan hemen sonra sutumuz gelir diye dusunuyorum ben bu konuda sutum gelmiyo diye endise etmek zorunda kalmam diye dusunuyorum…