Mrsyesil94 Kızlar merhaba daha 32 haftalık hamileyim ama şu an hiç yaşamadığım bı ağrı sancı hissi yaşıyorum vajinamda ve bacak aralarimda yanmayla karışık ağrı başladı belli araliklarla bu doğum falan değildir değil mi nasıl anlarım çok telaş yaptım
gulsahgk Mrsyesil94 aynıyız ben 2 haftadır çekiyorum aynı ağrıları nst girdim sancım çıkmadı doktor doğum sancısı kasılma gibi sürekli olur geçmez dedi belden gelirmiş. Bu ağrılar normalmiş bu haftalarda tabi geçmeyen bi sancı işe doktorunuza ulaşın
myangelson Mrsyesil94 pozisyon değiştirdiğinde geçiyor mu mesela uzaniyorsan ayağa kalkınca ayaktaysan uzaninca falan ? Düzenli aralıklarla giriyor mu ? Ağrı olduğu zaman aynı anda bebek de kasiliyor mu karnında ?
Denizkaramuk Mrsyesil94 ben de 30 haftalık hamileyim arada bir oluyor rahmime anlık sancılar giriyo doğumla ilgisi yokmuş bebek sert vurduğundan da olabiliyormuş
Yagmurrr98 Mrsyesil94 Doğum sancısı 5 dk 3 dk bir gelir zirve yapar tarif edilmeyedej derecede bı sancı vajina batması gibi felan değil sonra geçer yine gelir canım yalancı kasılma sancı olabilir
Mrsyesil94 myangelson bebek çok hareketli su an ama ağrı olduğu an duruyor bacak iclerim kasiliyo yanma ve tuvaletim varmış gibi ağrı oldu anlamadım hiç çok sağolun yazdığınız için🧡
Busramst myangelson Ya benim ağrıyla birlikte bebek karnımda kasılıyor ben normal bişey sanıyodum bunu
myangelson Mrsyesil94 düzenini takip et dinlenme işini de dene ağrı girdiği zaman bir de doğum sancısında şiddeti gittikçe artıyor ağrının
myangelson Busramst yani bunlarla beraber düzenli oluyorsa ve dinlenince veya hareket edince geçmiyorsa doğum sancısı oluyor genelde bana böyle demişti doktor gerçekten de öyle oluyor
Busramst Çok düzenli değil ama sancım anlık giriyorda bitmeyen bir ağrım var otursam kalkamıyorum. Yatsam yanıma dönemiyorum
myangelson Busramst şiddeti falan artıyor mu ? Enfeksiyon da olabilir o da çok sancı yapıyor doğum sancısına yakın sancılar
Busramst myangelson 3 hafta önce enfeksiyon çıktı geçti en son cuma günü sancıyla gitmiştim test yapıldı çıkmadı. Sancım nst de çıktı ancak sürekliliği yok dedi doktor bebekte hareketliliği zayıftı seeum ve iğne vurdularpazartesi kontrole gel hazırlıklı gel ama dedi duruma göre sezeryana alcam yada sezeryan için gün vercem dedi. O günkü sancıdan daha çok bugünkü sancılarım yarın sabah doktora gitcem nasıl olsa diye dayanmaya çalışıyorumda asla uyutmuyor
myangelson Busramst Allah Allah bilemedim canım doğum sancısına da benziyor haftan iyiyse bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle 🌸 dakika tut bı bakalım kaç dakikada bir giriyor sancı
Busramst myangelson İşte bunu beceremiyorum çünkü adet ağrısı gibi olan ağrım hiç bitmiyor şuanda hareket edince onunda sancısını çekiyorum 😂
myangelson Busramst Allah Allah 😅😅 kız doğurma bir de tövbe estağfurullah 😂😂😂 şiddeti git gide artıyor mu o adet ağrısı gibi olan ağrın. Bebek sürekli mi kasılıyor arada bir mi ?
Busramst myangelson İyice arttı artık sıklaştı baya bebekte kasılıyor toplandı sağ tarafa bir açılıyor bir toplanıyor
myangelson Busramst anaa doğum sancılarıymiş dimi onlar. Gözün aydın canım bu arada 🤩 nasıl geçti doğum normal doğum olarak ilerleyip sezaryene mi döndü