Ayse001000 şahsen ben doğuramam diyordum içimde hep korku vardı böyle bişey olsada sezeryan deseler diye dört gözle bekledim durdum ama o gün geldiğinde ağrılar eşlik etti sancılar derken kendimi doğumhane de buldum bianda tamam doğdu dediler tüm herşey silindi inan dikiş atıyorlar o an şey düşünüyorum ben nasıl ağrı çektim o neydi nasıldı hıcbisey hatırlamıyorum bianda herşey silindi benden. 🥰 Anı yaşamaya bak yapamam dersin yapmış olursun.