Betulhayat Hastaneyle konuştum doktor çok net bir şey söylemedi bana tekrar test vermem gerektiğini söyledi böyle bir durum yaşayan hamile olan var mı
myangelson Betulhayat 5 üstü gebelik sayılır ama çok erken ogrenmissin 48 saat sonra aynı yerde tekrarlaman gerekiyor canım
Betulhayat Mommy0408 belirtilerden dolayı adet gecikmesi olmadan test vermiştim adetime 1 hafta vardı ondan dolayı mı böyle düşük çıktı acaba anlayamadım
Gamze_cnky Betulhayat bence yarın al dene bi bakalım yeni kan değerini beklerken onda da çift çizgi çıkar belki 🫣