YigitHazal Yerleşme kanaması yaşayan oldu mu? Kaçıncı haftada yaşanıyor? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
Sevgi56 YigitHazal her kanama yerleşme kanamasıdır diyemeyiz, bende olmadı herkeste olmuyor zaten. Kanaman yada lekelenmen varsa doktoruna danış canım
Mommy0408 YigitHazal ben de olmadi ama ilk haftlarda olyor bazılarında. Lekelenme olabiliyor veya biraz kan ama devamı gelmiyor
Yagmurcmn YigitHazal ben 5+4 gibi yaşadım 3 gün 2 gün kahverengi akıntı olarak 1 gün pembe şeklindeydi
Badem_gozlum_ Adet görmeden bı kaç gün önce kırmızı kahve rengi arasında bişey ilk adet lekesi gelir ya adet oldum dersin öyle ama bir kez olur daha gelmez her gebelikte yerleşme kanı olmuyor bnde de bu findgm da oldu🙂