Hubeyb9 Kızlar sezaryen doğumdan sonra ikincide normal doğum yapanlar var mı aranızda. Benim ilk sezaryen 7 yıl önceydi. Üzerinden çok yıl geçtiği için normal denemek istiyorum bir sorun olmazsa.