Merhaba ben 15 yıldır panik atak hastasıyım tedaviyle toparladım hamd olsun ikinci çocuğuma gebeyim bir kızım var kendinizi korkutmasın düşündüğünüz gibi değil adet sancısının az fazlası başka birsey yok ama sezeryan olursanız tavsiyem belden uyuşma olmayın benim ameliyat esnasında atak geldi bide anestezi verip bayılttı doktorum 8 saat kadar uyanamadım genel olmanızı tavsiye ederim ben şimdi ikinciyi öyle düşünüyorum nasip olursa