Fik yani bazı zamanlar unuttuğum oluyor ama en az 2 3 günde bir sürüyorum ve özellikle her duş sonrası kullanıyorum yani öyle elini korkak alıştırıp az az sürme iyice Bi sür yedir kremi kalça basen göğüs ve karnına soğuk tur krem ama rahatlatıyor yok geç değil çok canım geç kalmamışsın ben hep 4 cu 5 ci ayda kullanmaya başladım krem yetiyor baya fazla gidiyor zaten şuan hiç catlagim yok mesela kesinlikle öneririm için rahat etmiyosada doktoruna sorabilirsin 😊👍