Bircandeniz Ayse_guney 20 gün görünüyor ben bitse de gitse diye bekliyorum sanki hiç doğmayacak gibi sana daha çok var:)
Esragungor34 Ayse_guney evet ya evde de tekim ugrasicak birşeyim yok canım sıkılıyor vakit geçmiyor son 148 😬😬
Balbebek012 Tadını çıkarın gzğel annelerin 2.gebeliğim şimdi ilkinde ben de gün sayardım ama doğunca insan hamileliği de özlüyor 😍