Gizeemaren İyi akşamlar arkadaşlar. 16+2 haftalık gebeyim. Artık minik minik böyle içimde kelebek varmış gibi hissediyorum arada nadir de olsa. Sizde de oluyor mu yada oldu mu bu haftalarda 🥰
Tubatgn Gizeemaren Bende 16+3′te hissetmiştim canım ilk aynı dediğin gibi pıt pıt vurma olmuştu. Oğlum çok hareketliydi doğdu hala öyle 🤗
Mervvvever Gizeemaren 15+4 de hissetmiştim pit pit diye şimdi 16 haftalik hep sağ tarafta durup hareket ediyor
Semakaplan Gizeemaren günümüz haftamız aynı :) ilk gebelikte genelde 20.hafta hissediliyormus, ama zayifsan olabilir tam bilemedim .pıt pıt atması başka içinde olduğunu bilip kelebek gibi hissetmek başka :)
Tugce1506 Gizeemaren evet evet bende 15+6 da sanırım elimi aşağıya koyduğumda nabız atar gibi pot pıt hissediyordum eşimde hissediyordu 😘
Mavisim099 Bende aynı 2 gün önce 16+5 de pit pit hissettim bebek hareketiymis🥰 senin bellimi cinsiyeti
Hubeyb9 Mavisim099 maşallah bende 16 haftalık gebeyim. Mesela bir gün hissediyorum birkaç gün hissetmiyorum sizin de öyle mi
Mavisim099 Hubeyb9 ben 2 gün hissettim bugün sanki pek hissedemedim gibi yada aklım orda sürekli ne zaman pitlicek die o yüzden pek anlamadım bugün acikcasi
Elfelf0 Hubeyb9 benim 2. Gebeliğim 18 haftadauim yeni hissediyorum deidiginz gibi oluyor bazen hissediyorum Cok çok az bazen hiç anlamıyorum bile
Hubeyb9 Mavisim099 bende beklediğim için mi atmıyor diye düşünüyorum artık. Aniden bir hareket hissediyorum ne olduğunu anlamadan duruyor bir daha da fark etmiyorum artk
Mavisim099 Hubeyb9 aynen bende öyleyim 🥰🥰🤣🤣 ay hiç gülesim yoktu yaa kafadan atmak lazım yoksa daha anlamicaz öyle görünüyor
tubimom Miracaslan hiç öyle hissetmedim ama hep sağ tarafimda bide kasığıma yakın zaten aşağıda sanırım bu da progestan kullanıyorum
Csymnt Merhaba , bende 19+5 haftalığım. İlk gebeliğim, 17. Haftadan beri sabah ve akşamları hareketlerini hep hissediyordum. 3 gündür cok nadir hatta bugun neredeyse hiç hissetmedim. Acaba bu bu zamanlarda normsl mı? :(