emineakcan01 Hanımlar ilk gebeliğim göğüslerimin alt kısmında kırmızı kılcal damarlar belirginleşti 22.haftadayım sizce bu çatlak belirtisi mi yoksa süt kanalları mı?
yaprakyzglc emineakcan01 Bende se oldu sadece sol göğsümde bi yerde damar gibi görünüm oluştu çatlak olduğunu düşünmüyorum bende
radiantmother35 emineakcan01 benimde 25. Haftamda falan olmuştu hemen göğüs altımda 2 tane böyle kırmız belirgin bişey var beyaz tenliyim süt kanalımı bilmiyorum göğsümden damla damlada süt geliyo 25-26 haftadan beri şu an 32+3 bakalım hayırlısı 😂 merak etmeyin bişey olmaz
emineakcan01 Bilgisi olan bizi aydınlatabilir mi? Düzenli nemlendiriyorum karnımda bir şey yok göğsümün altında sadece
Kerimesayn emineakcan01 belirginleşen damarlar süt kanalları diye biliyrorum ben. Çatlak çok farklı bişey çatlak olda anlarsınız
esiaks emineakcan01 Bacım kötü bir haberim var. Bende ilk kılcal damar sanmıştım ama meğer çatlamışlar…. Canım memiktolarım……
emineakcan01 Sağlık olsun ya yine de bir cildiyeye gitmeyi düşünüyorum bakalım ne önerecek cildiyeci anlar sanırım