Ersagununannesi Yesraan aynıyız sizinle tam 38 haftalık olduk bizde 🥰🥰🥰🥰 az önce yalancı sancılarım tuttu duşa girdim bekledim biraz geçti şimdi uyumayı deneyeceğim sizin durumunuz nasıl?
Yesraan Melisasak145 bizmxe buraya göre 16 ama normal ilerlediği için ultrasyonda 26 diyordu yani 14 gün bar ama bebişe göre belki yarın belki yarındanda yakın
glsh25 SiriusA benimde son 21 ama sanki martın 25 inden sonra gelecekmiş gibi hissediyorum ilk doğum kız bebek :)
Yesraan Ersagununannesi aynen bendede var kuuzmm yalancı sancı dün gece doğruyorum sandım bir ağrı yapıştı vajinama baskı gibi bi sure geçmedi sonra geçti hiç uyuyamiyorum ya 😭🤲
Celikk66 Yesraan son 15 😍😍 hic bir belirti hic agri fln yok olmadida normalmi ki bari biraz yalanci sancilarim olsa bisey hissetmemek de kötüymüs anam😂😂
Yesraan Celikk66 valla kuzum belim ağrıyor karnım ağrıyor ara sıra dünde kasıklarıma ağrı girdi bir an biraz hareket et ben evde neredeyse hiç oturmuyorm
Halimbey Yesraan evet zorunlu sezeryan ilk doğumum normaldi o 41+1 de doğmuştu gün saya saya perişan olmuştum 😂😂