Patito__ Suyldz06 10. Haftafa dr erkek imalari yapmisti… 12 . Haftada kesinlesti ve erkekti dogru cikti
Tugbadkm Suyldz06 10+3 üz bugün cinsiyet tahminim var dedi. Ben söyletmedim o ayrı :) belli oluyor ama kesin olmadığı için öğrenmemek daha mantıklı bence
Suyldz06 handeyss bende persembe gideceğimde acaba tahminde bulunur mu bilemedm. Çok heyecanlıyım beklemek çok zor geliyor 🥰🥰
handeyss Suyldz06 Çok erken hafta olunca yanılma payı yüksek oluyor siz yinede kesinleşmesini bekleyin bence alışveriş vs için ben öyle yapmıştım 😊 sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🙏
2_bebeanasi5 Benimde 9+2 en son 6+1 de gitmiştim şimdi bekliyorum 14 . Haftada gideceğim kızımda 14. Haftada ogerenmistim bakalım bunu nasıl öğrenmez