Jelibon16 elif233233 canım benim çok çok teşekkür ederim medicana da ve pembe mavide doğum yapan bi çok yakınım oldu ve çok bilgi almamama rağmen bende o hastanelere karşı bi antipati oluştu gözlemlediklerm bana yetti o yüzden acıbadem istedim hep,paylaşımın için uzun uzun açıklaman için çok çok teşekkür ederim içim çok daha rahat çok daha emin oldum şimdi umarım sağlıkla dünyaya gelir benim bebeğimde🤍
elif233233 Jelibon16 ne demek canım rica ederim . Dedigim gibi eksik yok fazlasi var . Merak ettigin bir sey olursa sorabilirsin. Ilk dogumum b3nde travma kaldi. Bu ise tekrar tekrar yasamak istedigim bir andi. Memnun kalacagina garanti veriyorum . Bir kere doktorun verdigi guven her seye bedel . Beni hep rahatlatti. Muzeyyen hastaneyi aramamizi soyluyordu acil durumda Bu doktorum beni arayin ben ekibimi hazirlatirim endise etme geldiginde aliriz doguma bekletmeyiz oradaki gibi diyordu. Insallah saglikla alirsiniz kucaginiza
Jelibon16 elif233233 medicana zaten hastaneden çok ticarethane olmuş yok paket anlaşması yok şu kadar ödersen şu kadar muayene bana çok sevimsiz gelmişti açıkçası,ama insanlara cazip geliyor çünkü müthiş bi pazarlama tekniği var git devlette ol daha iyi
elif233233 Jelibon16 cocuklarimi demet hanima goturuyoruz cocuk dok. O kadar mukemmelkj onuda tavsiye ederim dogum sonrasi 1.5 yasinda kizim saat kac olursa yazarim doner asiri bilgili bir kadin. Para goz bir hastane doktor degiller. Kizimi muatene ettirirken bizden onceki hastaya kayit acilmis . Bankoyu aradi kontrol yazin ben kabul ediyorum 2 gun once gelmis bu hasta bu dogru degil diye uyarmasi cok hosuma gitmisti . Dogumdan sonra dusunebilirsiniz
Aecer Jelibon16 peki biz medicanada doğum yapacaklar olarak hemen toplaşıp devlete geçiyoruz teşekkür ederiz bilgilendirme için 😅😅
elif233233 Htccprz belden direkt anestezi ile katater birakiyorlar spinal olmadkm.ben 2. Dogunum epidural oldu canim . Ertesi gun cikariyorlar serumun ucu gibi bir sey igne degil
Jelibon16 elif233233 merhaba bisey sorucam acıbadem de doğum yapmıştınız dimi? toplam tutarda 52bin gibi ödeme yapmıştınız,bize söylenen normal doğum 27bin sezeryan 30bin sizin neden bu kadar tuttu?
Nrcndmr Benim doktorum da özel muayene , bağlı olduğu bir hastane yok . Pembemavi , esentepe hast jimer çalısıyorum dedi . Henüz herhangi bir yere fiyat vs sormadım ama bu hastaneler arasında tavsiye edebileceğiniz hangisi olur ??
Seter Nrcndmr pembemavi sadece anne bebek güzel bir hastane ama em pahalı hastane oydu sorduklarımız arasında aralıkta 28 bindi doğum paketi. Bu paket fiyatı tabii, birde doktor anlaşmalı fiyatı nedir bilmiyorum. Jimerde kuzumu doğurdum gayet güzel bir deneyimdi ilgililerdi tek sorun doğumdan sonra atanan bebek doktorunun şirretliğiydi.
YLD_95 Benhabibe 18+2 Nev Anadolu Murat Kadıoğlu 😊 gayet memnunum doktorumdan sağolsun babacan biri 😊