Bende 2 hafta arayla iki kere oldum ilkinde hem aile hekimine hem kendi doktoruma sordum , suda eritilen şaseden verdiler tek kullanımlık onuda sık idrara çıktığım için anca 2-2.5 saat tutabildim hemen idrara çıktım mesela onu gece içip sabaha kadar çişe çıkmayın diyorlar o zaman daha etkili oluyormuş ben uzun süre tutamadığım için etki etmedi muhtemelen , sonra bol su içtim en az 2 litre , pamuklu ve ütülenmiş iç çamaşırı giydim karnımı ve ayaklarımı sıcak tuttum öylelikle 3-4 günde geçti . 2 hafta sonra yine tekrarladı bu sefer doktora gitmedim yine bol bol su içtim kendimi sıcak tuttum öylelikle geçti yine .