Senzeliha melisertas5602 ben dalın aldım. Sebamed alacaktım çok pahalıydı. Dalın yılların markası olarak onu tercih ettim😊
biiiidamla melisertas5602 oğluma 6 yasına kadar hep sebamed kullandım...su an 8 yasında son 2 yıldır şampuanı mustela,duş kremi bioderma...atopik bir cilt tipi olduğu için ekstra dikkat ediyordum içeriklerine...ama İnstagramda mühendisin oğlu sayfasında sebamed için iyi şeyler okumadım...şimdi 37 haftalık hamileyim ve kızıma mustela ve bünchen aldım...
Fbd melisertas5602 kararsızlık zor mustela almak istiyorum setini ama pahalı çok ça Salim’le büyümüş nesiller biliyorum ve çevremde çoğu insanla konuşuyorum dalın uni bayb kullanıyorlar henüz almadım ama sanırım bende dalinden yana kullanacağım tercihimi bi kere alacağımız birşey değil devamlılığı olması lazım ve bebek nasıl alışırsa öyle gidiyor aşırı hassas alışırsa bir çok şeyde aynı hassasiyeti bekliyor bu yüzden geleneklere uymayı tercih ediyorum
Calasun Senzeliha karışmak gibi olmasın ama 40 çıkana kadar en azından dah iyi bir ürün kullansanız en azından yag olarak çok araştırdım dalinde katkı maddesi çok fazla diğerlerine göre💞🙏🏻
Haticeozturk Bende mustela sipariş etcem.kuzuma en iyisi o ve diğer yazdığınız ürün hele dalin hiç onermiyolar
CansuOztomurcuk Fbd Bu hassas alışmakla, alıştırmakla alakalı bir şey değil ama. Bebeğimizi göz göre göre bir çok kimyasala maruz bırakmış oluyoruz. Dediğiniz bi hassaslık mikroba alışsın, bağışıklık kazansın gibi bir şey değil bence. 😔
Englishteacher İçerik olarak temiz bi marka Mustela tercih ettim dermoeczanemde indirimdeydi en son 165e aldım setini
Ezgi14 melisertas5602 eger mustela pahali gelirse bubchen e bakabilirsiniz icerik olarak o da temiz mustela gibi
Aksa_korkmaz melisertas5602 ben Komili aldım. Kardeşimin de bebeği oldu 2 haftalım dalin almıştı. Pişik oldu kuzumuz ve malesef dalinin pişik kremini sürdüğümüz de bebek daha çok ağladı ve yaktı sanıyoruz çünkü susturamadık ve rengi git gide daha da kızardı. Zeytin yağı sürerek geçirdik en son o yüzden tavsiye etmiyorum. Komili de henüz doğum yapmadığım için denemedik bilemiyorum ama zeytinyağı özlü olduğu için tercihim bu yöndeydi
Mavisilegamzeli melisertas5602 İnstagramdan mühendisinoğlu adlı kullanıcıyı takip edin harika bilgiler var mühendis kendisi bebek ürünleri inceliyor. Faydasını görürsünüz.
melektb melisertas5602 e bebegin urunu olan baby me sampuanini tercih edebilirsiniz ben sebamed almistim ama cok pismanim icinde bir cok zararli madde var baby me hem uygun fiyatta hemde zararsiz..
nazligelin bakım ürünlerini ebebekteki indirimle bübchen marka aldım ürünler bitkisel ve zararsız kullanıcılarda memnun tavsiye ederim👍🏼
Fbd CansuOztomurcuk doğrudur canım düşüncene saygı duyarım elbette ama şöyle söyleyeyim ben bu uygulamayı bulmasaydım bu kadar bilgili olmazdım ve Türkiye standartlarında bilinenlerle devam ederdim ayrıca kendi kardeşimden çok sorun yaşadık doktor azcık kuma toprağa atın bu çocuğu bağışıklık kazansın vücudu demişti 😊 ciddi kimyasal içeren şeyler de almam tabi illa araştırıyorum sadece son zamanlar da biraz abarttığımı farkettim hiç bişey alamayacağım böyle giderse