Kızlar 15 haftalık hamileyim. Başından beri düşük riskim var tabiki ama bazen batmalarım sık oluyor yine de çok şiddetli düzeyde olmuyor. Kasıkta iğne batma hissi gibi ama nerdeyse 4 aylık olacağım düşük riski geçmez mı 😢 ya da riski olmayanlarda da oluyor mu bu normal bişey mi aynı zamanda ?