Durucan ayyy hayırlı olsun seninki de inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bence kan ver benim adet günümdü aslında gecikmemiştim ama belirtiler vardı kan verim çıkar dedim çünkü iki gün önce kaset yaptım bende negatifti geç döllenme de olmuş olabilir dedi doktor şuan dedi yeni oluşmuş 3 haftalık gibi iki gün sonra tekrar kan ver dedi artışlar önemli çünkü yoksa dış gebelik vs olabilir sende takip et bence