Merhabalar en son adetim 7 şubattı ve 3 gün geçmesine rağmen idrar testinde daha saniyede iki çizgi çok belli oldu hemen bugün kan verdim ve 3517 çıktı değer doktor 7haftaya eş değer sayı o yüzden ikiz olabilir dedi siz biliyormusunuz randevu bulup gidene kadar çatlıyacağım bundan önceki hamileliğimde geçmesine rağmen çok silik ve 7.16 değer görmüştüm