Hamile anneler merhaba 13+1 gebeyim eşimle bi tartışmam oldu sinir krizlerim oldu doktora göründüm kanama alanı yok ama belimde karnımda duran agri var kıvrandırmıyor ama hissettiriyor bebeğin kalp atışını da duydum ama bu haftalarda yaşayan var mi normal mi