2017Yeliz ne zaman gitsem ayşe yıldırım vardı sürekli hiç bi sorun olmamasına rağmen ruh hastası gibi bana kanama alanı gördüğünü düşük tehlikem olduğunu ve progestan kullanmam gerektiğini söyleyip durdu kullandırttı da devlette hiç bi sorun göremedi beden kullanıyosun boşuna dediler ne zaman gitsem kanama alanı var diyip progestan kullandırtmaya çalıştı 15.haftamdan sonra da gitmedim bi daha hiç zaten çamlıca medipolle aynı fiyattaydı o zaman 30+2yim hiç bi sorun yok bebeğimde boşuna beni strese soktu durdu