Sevilylmz60 Merhaba kızlar 36+4 haftalık gebeyim göğüslerim de bu hafta 10 gündür bu ağrı var aslında uc kısmında ağrı acı sızı diyebilirim göğüs ucu kremi de kullanıyorum aslında ama bu durumu yaşayanlar oldu mu
YagmurAnnesi Sevilylmz60 bende sanki o haftalarda ya da 35-36 hafta arasında yaşamıştım. Hem şişip hemde sütüm akmıştı biraz. Göğüs ucu kremi kullanınca geçmişti. Sonra aklıma geldi dışarıdan bi koku gelmişti canım istemişti. Sanırım ondan dolayı şişmiş olabilir bilmiyorum 🤭
Sevilylmz60 Göğüsden herhangi bir sut ya da sıvı gelmedi hiç bu zamana kadar ama internetten baktığım da süt bezleriyle alakalı olduğunu söylüyor ama emin olamadım