Yarın 36+2 oluyorum. Bugün bebişim biraz fazla toplandı, mesela toplanıyor ama en fazla 15 saniye felan öyle kalıyor, karnım sertleşiyor baya sonra düzeliyor. Bu olay bazen art arda oluyor, bazen saatte bir, yani sürekli sürekli değil. İki defa felan belime hafif sancı girdi ama acı vermedi hemen geçti. Karnımın altında biraz sancılar oluyor onun acısını hafiften hissediyorum. İki defada sol kasığımda ağrı sancı hissettim o da hemen geçti. Netten baktım yalancı kasılma yalancı sancı yazıyor. İlk doğum olcak tecrübesizim, heyecan korku stres var becerebilecek miyim o sancıları tatlı canım kaldırabilecek mi diye :) birde banyodayken suyum gelirse anlar mıyım acaba korkusu başladı durumlar böyle yani