15032013 agrı da var diyorsunuz bence cok agrı oldu aylarca doktorum hep bebek büyüyor baskı yapıyor VS dedi en son dayanamadım başka doktora gittim şişlik var hocam agrı cok fazla sanki yırtılıyor gibi dedim akıntım cok fazlaydı alttan muayene yapalım dedi baktı mantar enfeksiyonu icini batikonla temizledi VS yani bu şikayetini doktoruna söyle buradan sadece yorum yapıyoruz agrıyı ceken sensin ve sen de de varsa mantar enfeksiyonu VS baştan bilinsin müdahale edilsin sonra daha zor oluyor