Ilaydaerd clarins-huile tonic kullanıyorum başından beri çok memnunum 33 haftalık olucaz maaşallah diyim, sürdükten sonra da ciltte nemli kalıyor yani diyelim bugün sürdüm yarın sürmesem bile hala nemli oluyor ♥️ biraz fiyatlı ama değer çok tavsiyemdir