Gulay01 bende sezeryan doğum yaptım canım önce spinal yapıldı uyuşmayınca genel anestezi yapıldı uyandığımda belden aşşağımı hissetmiyodum yarım saat kadar öyle devam etti kanamayı kontrol etmek için karnına bastırıyolar ya o çok canını yakıyo sadece sonrasında ben hiç ağrı hissetmedim yanma oluyordu sadece o da ayakta fazla kalınca oluyodu birde benim kesik bölgemde azdı göbeğim de fazla olmadığı için bi sıkıntı çekmedim 7 aylık doğum yaptım ben. Ama keşke sancı çekseydim de normal doğursaydım diyorum o kadar üzülüyorum ki normal olmadığına 😔 normal doğum çok başka o anın güzelliği unutulmazlığı... en çokta oğlumu çıktığında görmeyi kucağıma bi kere almayı çok isterdim 😔