Kizlar iyi aksamlar post actim ama kimse cevap vermiyor tekrar actim bebeğin kakası gri gibi kil rengi gibi ilk defa boyle yaptı neden olur ve kakasini yaparken baya ıkındı ama kaka gayet normaldi kabiz degil yani ıkındı ama bu neden olur korkuyorum basina gelen varmi internette kotu seyler yaziyor basina gelen varmi resminide cekdim mideniz bulanir diye atmadim lutfen bilgisi olanlar yazabilirmi bebegim 1 yasinda