denizozulkerr Dilankml ben sağlık ocağındaki doktoruma sormuştum viks sürebilirsin anlık oluyor sonra geçiyor ama yakı olmaz uzun süre orada kalması sağlıklı değil demişti. Ben bel bölgesine viks bile yine de sürmüyorum kantaron yağı ile ovuyor eşim
Gamzekara2 Dilankml benimde çok bel ağrım oluyor doktoruma sordum sakın yakı falan yapıştırma sıcak uygulama erken doğum başlatırsın dedi zeytin yağıyla olabilirsin demişti