Anneadaylari34 Kizlar dogumuma 1 buçuk ay var ve okadar kafama takiyorum ki heralde rüyalarimda dogurdugumu görüyorum 🥴 Sizler neler düsünüyosunuz bu durumda ? Normal sezeryan mi ? Tecrübe ve düsüncelerinizi merak ediyorum. Yorumlarda buluşalım 🌸
YagmurAnnesi Anneadaylari34 2 normal doğum yaptım. Şimdi 3. Ye hamileyim bugün yarın doğururum inşallah 😂 bi aksilik çıkmazsa yine normal istiyorum. Bebek çıktığı an tüm acılar diniyor sanki 🤭🙃
Nnanaa Anneadaylari34 benim suyum geldi aniden 37. Haftada normalden sezeryana döndü doğumum bebeğin kalp atışları azaldığı için sunii sancı alırken. Normal doğumla ilgili bir şey diyemem sunii kısmı sadece zordu kendi sancılarımı çekerken o kadar zor değildi sanki😂ama sezeryan sonrasından çekiniyordum düşündüğüm kadar zor olmadı. 2-3 güne kendime geldim.
Anneadaylari34 Nnanaa inanirim pek secim firsati vermiyolar 😅 saglikli olsunlarda gerisi hallolur insallah