kevserky Arkadaşlar akşam yemeği sonrası karnımın sağ tarafı sertlesti hareket edince aciyo bu normal mi ya korkmalı miyim
YagmurAnnesi kevserky fazla yemiş olabilir misin. 🤭 Eşin evdeyse biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapın canım iyi gelecektir. Gaz sıkışması da olabilir bu arada.
kevserky YagmurAnnesi evt onuda düşündüm olabilir dediğiniz gibi . Bu sertleşme kötü bir şey değildir dimi zararı yoktur
Hanife2109 Bende 38+2 gunumdeyim o sertlesmeler bende de oluyor önceden akşamları olurdu artık gün içinde de oluyor bebek gelmeye hazırlanıyor artık dogumun yaklaştığı belirtilerinden
kevserky Hanife2109 doktor kafasını yaslayıp uyumuştur dedi bazen de sırtını dayiyo dedi ondandır dedi bir sorun yokmuş çok şükür yaa benim kız baya oturuyo icerde . Bugün gördüm tospiğimi🫠🫠🫠
Hanife2109 kevserky bebek yavaştan doğum pozisyonunu alıyordur endişelenme doktoruna ilet gittiğin de