Sumeyye64
Sumeyye64 ben normal sancı çekerken çok kanamam olmuştu mutlaka koyu renk bi geceliğin olsun çamaşır almana gerek yok giymiyorsun zaten ben bebeğim için 2 takım kullanmıştım ağız mendili alma pişik kremine gerek yok 2 tane zıbın yetti yanına kaşık biberon alabilirsin neolur neolmaz. Süt sağma makinesi alma gerek olmuyor yanına belki el havlusu alabilirsin mutlaka rahat bi terliğin olsun aklıma gelenler şimdilik bunlar