Gzm__ Annemler memleketten akşamüstü kıyma almışlar hemen dolaba atmış ertesi gün öğlen yanıma geldiler 2,5 saatlik yol bu arada. Gelir gelmez de dolaba atmış yarın yesek olur mu acaba? 2 günden biraz fazla dolapta olduğu için içime sinmedi
YagmurAnnesi Gzm__ buzlukta değil de normal dolap kısmında kaldı sanırım. Kokusuna bakınca bir şey yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum canım. Bazen bende buzluktan kıyma çıkarıyorum 2 gün dolapta bekleyebiliyor. Yolda çok uzun değilmiş zaten.