Ftm124 Kızlar bizim bebiş 33 haftalığız en son ters duruyprdu düz duranlara soruyorum hareketlerini yani ayaklarını nerde hissediyorsunuz göbek deliğinizde mi? Yoksa göbek deliğinden baya yüksekte mi?
Yeniannis_ Ftm124 bazen göbek deliğimin orda bazen göğüs kafesime tekme vuruyor gibi oluyor bazen vajinamın orada anlamadım taklalar atıyor sanırım😂
Karsubng Ftm124 33. Haftadayım doğum pozisyonunda benimki, ayakları sağ göğsün hemen altında kafası da sol kasık tarafında çapraz yatıyor doktor geçen hafta öyle göstermişti 😍her yerde hareket ediyor farketmiyor altta sağda solda heryeri oynuyor ☺️
Ftm124 Yeniannis_ göğüs kafesi dediğiniz yer nere tam olarak okadar çıkıyor mu ya memenin altı direk yani 😅😅
Sulezeynep Yeniannis_ bende yaa heryerden hissediyorum napio bu ıçerde acaba diyorum acaba elimi ayağımı nedir bilmiyorum 😁 iç karnım dar diye tekmeleri çok hissediyorum herhalde
Yeniannis_ Sulezeynep benimde iç karnım dar ondan her yerde hissediyorum🙈 güzel sağlam vuruyor suaralar ilerleyen haftalarda kemikler kırılmasa bari hahahah😂😂